På Jakt

Hej läsaren alt läsarna,

Jag har letat så länge och nu tror jag att jag har hittat det.
Jag är en "normal" kille som inte är tokigare en den andra, men jag har kommit till den delen utav mitt liv då jag vill ha det där lilla "extra" i livet som gör att allt känns rätt.

jag har skrivit en önskelista på allt jag vill ha just nu i mitt liv.

1.pistoler
2.el-gitarrer
3.ammunition
4.sist men inte minst, lite manligt sällskap.

det är inge fel på det! man kan även som hetro kille behöva en närhet som bara en man kan ge, och dröm om min förvåning när jag letade på blocket efter just ett paket som hade allt detta och drömmen slog in.




2500 för hela skiten sa han! jag ringde och försökte pruta men han verkade inte vara en sån som tog det på rätt sett.

Han skrek bara inge jävla sista priset snicksnack utan kom hit och "ta" det du ska ha, om någon annan har några andra bra annonser får ni gärna höra av er!

Peace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0