Nu får det snart räcka..

hej hej,



Jag förstår att det kan vara svårt för vissa "kändisar" som det går lite surt för har svårt att ställa sig i kassan på ICA när karriären börjar gå mot sitt slut, jag förstår att det finns stolthet och "jag är ju för fan kändis mentalitet".

Och vissa lyckas till slut göra någonting bra av det, jag menar Robinson Emma har vridit ut denna trasa som kallas B-kändiskap nu i flera år där det bästa jag har sett av henne är hennes medverkan i SM i nazireferens. Jag är också en utav dom få lyckliga som har sett henne sjunga sin singel (som jag inte vet ifall det vart ett album?) på gamla ullevi när Örgryte-Djurgården spelade fotboll. Det är klart som fan att du inte har hört denna låt och att du inte bryr dig men hon liksom många andra bara krampaktigt håller sig kvar i media.

Men hon kanske är ett dåligt exempel för hon har ju lyckats blivit hockey-fru, och det är fan inte illa pinkat och jag önskar henne all lycka.

Men det finns ju andra som inte har lika mycket tur som henne.

Jag blir så jävla trött.....men roligt är det.






Peace

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hittade precis hit och jag gillar't! Så fort jag hittar till en vettig dator åker du upp i den permanenta länklistan på min blogg. Lev väl Mike och fortsätt blogga så får vi höras när vi kommer hem.

2010-07-28 @ 13:17:50
URL: http://bloggjesper.blogspot.com
Postat av: MichaelDahlkvist

Hej Jesper,



tack, när du gör det berätta för mig hur jag ska göra för att få upp era också :) ja det hoppas jag att vi gör, ha de så bra på semestern och hälsa alla

2010-07-28 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0