I stort sett meningslöst...

Vad brukar du göra när du inte kan sova, det här med bloggar verkar vara något som människor håller på med relativt flitigt. Hur många som kommer läsa denna blogg är egentligen ganska orelelevant, jag kommer mest tömma ut lite tankar och funderingar. Om det är så att du har orkat läsa igenom så här långt ge dig själv en klapp på axeln och en godis, fortsätt sedan att läsa nästa stycke.

saknar denna, lilltjej.

Ovia, AKA basket-troll


Både jag och min kära saknar just detta troll, om du har sett henne ring gärna oss
!
Hon har försvunnit till Sri Lanka och vi väntar jättemycket på hennes återvändo.


Vill även passa på att tacka Erik Haking, Erik är en fantastisk människa han är ateist,barbar,världens bästa fotbollsforward och dessutom väldigt bra humor. En gång för länge sedan tipsade han mig om någonting som hetter "Hej Domstol" ett program som då spelades på P3.




Erik Haking, AKA Jimmmmmöööeee Grant


Jag lyssnade just då väldigt selektivt på vad han sa men har nu lyssnat egenom några avsnitt och kommit fram till följande.
det är hysteriskt, och även fast det i många fall kan vara oerhört hemskt att lyssna på Clemmchecka skåningar i radio så fungerar detta trots allt.

så ladda ner detta omedelbart!

Hej Domstol


Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0